2010. július 15., csütörtök

Színezett hidratáló házilag

Azt hiszem, nyugodtan ki lehet mondani, hogy a nagy melegben szinte senki nem szereti az alapozóval fedett arc nehézkes érzetét, ugyanakkor nem jár-kel mindenki maximálisan felszabadultan fedetlen arcbőrrel. A legtöbb embernek sajnos nem adatik meg a tökéletes bőr, és nyár ide vagy oda, bizony szükségük van egy kis optikai bőrtuningra. A színezett hidratálók ilyenkor nagyon jól jönnek, én magam is már egy ideje gondolkodtam rajta, hogy be kellene szerezni egyet. A régre visszanyúló negatív tapasztalataim az ilyen termékekkel kapcsolatban viszont óvatossá és kicsit gyanakvóvá tettek. Megvegyem? Van értelme? Szebbnek fog tőle látszani a bőröm? Vagy olyan lesz, mint a többi, és meg sem látszik? A színe vajon passzolna a saját bőröm színéhez? Túl sok kérdés. Ha nem muszáj, nem kockáztatok - sem a bőröm épségét, sem a pénztárcám tartalmát. Ha ti is így vagytok ezzel, akkor készítsétek el a saját színezett hidratálótokat pofon egyszerűen!


Az elkészítés útmutatójáért katt a továbbra!


Amire szükséged lesz:
  • Alapozó
  • Arckrém
  • Ecset (opcionális)
    A kulcs az alapozó és a hidratálókrém, amelyekkel remélhetőleg már rendelkeztek. Az ecset egyáltalán nem feltétel, preferencia kérdése. Nekem személy szerint nincs is alapozó ecsetem, az ujjammal szeretem felvinni, így ehhez is azt használom.

    Elkészítés:

    1. Tegyél egy kis adag alapozót a kézfejedre (vagy egy tálkába). Én nagyjából borsónyit szoktam.


    2. Nyomj mellé egy adag arckrémet. Itt már inkább az arányokat érdemes figyelni, mintsem magát a mennyiséget. Én körülbelül 2:1 arányban csinálom, tehát kétszer annyi krém, mint alapozó. Ez igazából attól függő, hogy milyen fedő hatást szeretnél, tehát érdemes kísérletezni.


    3. Keverd őket össze...


    ...jó alaposan.


    És kész is! Ugye, milyen egyszerű? És gyakorlatilag nem kerül semmibe, feltéve, hogy van alapozód és arckrémed otthon, ami azért szerintem a legtöbb sminkelés iránt érdeklődőnél bizony megtalálható.

    Kipróbáljátok? Ha igen, akkor örömmel várom a véleményeket a kommenteknél! Remélem, hogy nektek is beválik!

    6 megjegyzés:

    Annus21 írta...

    Köszi:) Holnap ki is próbálom hogy bírja a kánikulát, Egy kérdésem lenne akkor ugyanúgy viselkedik mint a színezett hidratáló?

    suzie írta...

    Mármint hogy érted, hogy ugyanúgy viselkedik? Milyen értelemben?:)

    Niki | www.nizzka.com írta...

    Már régen én is próbálkoztam vele egyszer de akkor valamit nagyon elronthattam mert totálisan darabos volt az arcomon,nem tudtam szépen eldolgozni :( de lehet ott az arányokkal volt probléma vagy a termékek minőségével :D Szeretném megkérdezni hogy szerinted érdemesebb vizes alapú arckrémmel keverni?vagy ugyan ilyen lesz a olajosabb alapú krémekkel? :)


    www.madeinbeauty.blogspot.com

    suzie írta...

    Nem szeretnék hülyeséget mondani, de szerintem ez leginkább a bőrtípusodtól függ, hogy mivel jobb keverni. Tehát véleményem szerint amit amúgy is használsz az arcodra, az jó kellene hogy legyen így keverve is. Aztán lehet, hogy van olyan alapozó-krém kombináció, amiknél bizonyos hozzávalók rosszul reagálnak egymásra, sajnos ezt nem lehet tudni előre:/

    Annus21 írta...

    Arra gondoltam, hogy azt írták róla, hogy nem lehet csak úgy leszedni foltosan az arcról, pl. orrtörléskor.

    suzie írta...

    Konkrétan erről tapasztalatom nincs, de annyi biztos, hogy ha le is jön, semmiképp sem lesz olyan feltűnő, mint a sima alapozónál, hiszen ez azért jóval kevésbé fed.