2010. október 4., hétfő

Extrém smink / Cut Crease Look

Olvasói kérés volt, hogy készítsek egy extrémebb sminket, nekem ez jutott hirtelen eszembe, remélem kielégíti az extrém fogalmát.:) Nekem az tetszik benne, hogy amellett, hogy szokatlanabb, simán hordható, legalábbis én abszolút elmennék így bulizni. Sőt, talán legközelebb így megyek! :D Igazából most csináltam először ilyen cut crease stílusú sminket, ahhoz képest nem lett olyan rossz, azt hiszem, bár látom a hibákat. :) Egyébként ez a kedvenc sminkelési formám, agresszív és dögös. Nem is tudom, én magam miért nem csináltam korábban ilyet. Megyek is a sarokba elszégyellni magam.

One of my readers reqested an extreme look, and this is what I came up with. The thing I like about it is that it's still absolutely wearable, at least I would surely wear it for a night out or something. Honestly this was my first time doing a cut crease look, it's not that bad for a first one is it? This kind of makeup is my favourite by the way, I have no idea why I haven't tried it before!



Több képért és a használt termékek listájáért katt a továbbra!

More pics and list of products used after the jump.



Amit használtam / Products used 

Arc / Face
  • Max Factor Lasting Performance alapozó
  • Astor Anti Shine púder
  • KIKO Full Coverage Concealer - korrektor
  • KIKO Essential Bronzer
Szem / Eyes
  • IsaDora primer - szemhéjalapozó
  • Coastal Scents 88 paletta - matt fekete szín / matte black e/s
  • Barry M varázspor - Indigólila / Barry M Dazzle Dust indigo purple
  • Coastal Scents 88 paletta - matt fehér / matte white e/s
  • Barry M varázspor - neonpink
  • NYX JEP - Milk
  • Fekete zselés tus / black gel liner
  • No name műszempilla / brandless falsies
Száj / Lips
  • Vékony réteg alapozó / thin layer of foundation
  • Egy kevés Revlon Nude Lustre szájfény / Little bit of Revlon Nude Lustre lipgloss
Ti hogy sminkeltek, ha kicsit extrémebben szeretnétek kinézni?


33 megjegyzés:

Bogca írta...

imádom *.*

Lillus írta...

Szerintem nagyon jól sikerült már így elsőre, ügyes vagy. A crease részt ceruzával rajzoltad először és azt satíroztad el ecsettel és porral?

Dorotka írta...

aztaaa!!!nagyon jó lett.hogyan tudod ilyen szépen összesatírozni a színeket..nekem sose megy ilyen jól:(

suzie írta...

köszi:) nem, remegős kezű vagyok, úgyhogy jobbnak láttam nem ceruzával csinálni:D Ferde hegyű tusecsettel és nagyon erősen pigmentált fekete szeméjpúderrel húztam egy vékony vonalat, amit utána még felvéve a feketéből, felfelé kihúzogattam magasabbra, utána pedig lilával satíroztam el, de a lila sajnos elvesztette közben a színét és inkább szürke lett.

suzie írta...

Dorotka: köszönöm:) az a titka, hogy először csak lapogató mozdulatokkal viszed fel a színeket, és csak utána kezded összemosni őket, így lazábban lesznek a szemhéjon és jobban össze lehet őket dolgozni.

Totálisan Álnév írta...

Nem lett olyan rossz? Zseniális!! :D Nagyon tudsz, nagyon tetszik, hord is, én is simán viselném buliban :D

suzie írta...

örülök, hogy így gondolod!:D :))

Niki | www.nizzka.com írta...

Vééégreee elszabaduultáááál te jáány :D:D:D ezaaz mééég !!!! Nagyon nagyon tetszik! Ügyes vagy :)))))

Brigő írta...

WOW!! Eszméletlenül tetszik!

Orsolya Szucs írta...

Nekem is nagyon tetszik!!!

Babus írta...

Nekem is nagyon tetszik:)

suzie írta...

Ennek nagyon örülök! :))

Márti ~ Wish írta...

Nem szoktam kommentelni, de most muszáj! Ez valami fantasztikus!!!

Adri írta...

nagyon klassz!!!mikor megláttam...wáó

Zsófi írta...

amindeniiiit. hát ez iszonyú szép lett:O:O

erin's blog írta...

Hi,
I just love your makeup looks! You are so pretty too! I was wondering if you would post your pics in 1200x1600 size? It would be much appreciated. It would help me to see the detail and beauty of the looks much better. Well thank you and I hope you will consider my request.

Take care, Erin

Zsuzska írta...

Nem írnád le részletesen a lépéseket (képekkel)? Esetleg csinálhatnál erről egy videót is;)

suzie írta...

Köszönöm lányok:)

Erin: thank you! well I think my photos are large enough, larger than what most bloggers upload. I always resize them (to a size large enough to show the details) and still it takes forever for blogspot to upload them so I don't think uploading even larger pics are possible, sorry.:S

suzie írta...

aaa: leírhatom a lépéseket, képekkel illusztrálni csak akkor tudom, ha újra elkészítem a sminket. De a visszajelzéseitekből amúgy is úgy látom, hogy csinálni fogok én még ilyet a közeljövőben! :D Úgyhogy akkor majd megpróbálok step-by-step-et is hozzá, csak azzal kb a triplájára növekszik az elkészítési idő :S de majd megpróbálok hétvégén időt szakítani rá.
videót meg sajnos még mindig nem tudok, rossz minőségűt nem akarok feltölteni, jót csináló webcamom vagy egyebem meg nincsen:/

Zsuzska írta...

Rendben, akkor várjuk a leírást képekkel:) Köszi szépen előre is!!
Annyira szép ez a smink, ilyenkor elgondolkozok rajta, hogy minek sminkelem magamat egyáltalán, ehhez képest olyan béna vagyok :))

Rita írta...

ó ez nagyon szép, érdekes módon még én se sminkeltem így magam, pedig nagyon tetszik, de majd a legközelebbi buliba :) meghoztad a kedvem :)
akkor ha jól értem eleve így sminkelted a "fecskefarkat", nem pedig utólag mostad le sminklemosóval?

suzie írta...

igen, eleve így sminkeltem, lemosással szerintem nem lehetne ilyen élesre csinálni.

Eszti www.makeuponabudget.hu írta...

úú,ez gyönyörű lett suzie! lehet sutyiban én is megpróbálkozok majd vele,bár nem érzem magamban az erőt :D

sitkunora írta...

Ez gyönyörű lett!! Nagyon dögös, szerintem nagyon jó bulizós smink! Jöhetne méég! :)

suzie írta...

:) Írjátok meg, milyen színben szeretnétek még hasonlót látni!

erin's blog írta...

Aw ok. Well most girls are posting pics at a the size I mentioned. It's just the right size in my opinion. I really appreciate your consideration and if you do decide to post them larger, that would be great! I am still a big fan of your blog!

Take care, Erin :)

Lumena írta...

Wow!! Gyönyörű lett, nagyon ügyes vagy! Úgy örültem, mikor megláttam ezt a posztot, szeretem az ilyen sminkeket.

Roberta írta...

Mivel én nagyon rózsaszín kedvelő vagyok,nekem nagyon tetszik a rózsaszínes megoldás!És persze a többi is nagyon szép!

Süviandi írta...

Kár, hogy nincs videó!

suzie írta...

Nincs, de még lehet! :)

emy20 írta...

Huh, nekem nagyon tetszett!!! Én is örülnék a videónak!!! :) És tényleg nagyon jól állt neked, csak nekem nem olyan alakú a szemöldököm mint neked, ezért nem tudom, hogy jól állna-e?

Unknown írta...

Imádom ezt a sminket! Légyszi rakd fel az elkészítési videót is! Meg szeretném csinálni magamnak! Nagyon tetszik az oldal is és sok jó ötlet származik tőled! Nagyon ügyes vagy, szeretnék tőled tanulni, főleg ezt az extrém sminket! Köszi

Annamari írta...

Igen én is nagyon szeretnék erről egy videót!!!!!!:)