2014. február 8., szombat

Jolly Joker nappali smink

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én imádom az olyan sminkeket, amik elég visszafogottak ahhoz, hogy hivatalosabb környezetben, munkában vagy suliban jelenjük meg velük, ugyanakkor vannak annyira látványosak, hogy egy délutáni, kora esti programon is megállják a helyüket. Szerintem ez a smink pont ilyen, ráadásul variálható mindenféle rúzzsal vagy szájfénnyel, így estére pillanatok alatt meg lehet egy kicsit vadítani vörössel vagy pinkkel. :)

Az elkészítését itt láthatjátok lépésről lépésre leírással: http://www.bien.hu/jolly-joker-nappali-smink-minden-alkalomra/szepseg/smink/117243

Nektek mi a tuti befutó reggeli smink, ha suli/meló után jelenésetek van még valahol? :)


Több képért és a használt termékek listájáért katt a továbbra!



Amit használtam:

ARC

  • L'Oreal Nude Magique BB krém
  • MUFE Full Cover korrektor 
  • L'Oreal True Match púder
  • Kiko bronzosító
SZEM
  • IsaDora primer
  • Urban Decay Virgin
  • MAC Corduroy
  • L'Oreal Gel Intenza zselés tus
  • Max Factor False Lash Effect szempillaspirál
SZÁJ
  • Catrice 010 Be Natural! 


3 megjegyzés:

Anna írta...

Nagyon tetszik ez a smink, jól áll neked. :) A tusvonalad egyszerűen tökéletes. :)

suzie írta...

Köszönöm!:) Egy kicsit egyébként zavaró a tusvonalban, hogy csukott szemnél, amikor kifeszül a szemhéj, valóban szépen mutat, de amikor nyitva van a szem és kicsit redőződik a bőr, akkor meg olyan, mintha remegett volna a kezem közben.. gondok, gondok :D

Tímea írta...

Pont ilyen sminket csináltam tegnap én is egy bulira, nagy műszempillákkal és pink szájfénnyel :) Nappalra is ugyanígy festem magam mostanában műszempilla nélkül és "szájszínű" rúzzsal, ez a szemsmink tényleg jolly joker.