2015. január 27., kedd

The Body Shop E vitaminos arcpermet

Kezdjük a mai postot egy vallomással: soha nem próbáltam még semmit a The Body Shoptól. Soha. Szóval ennek a helyzetnek így 2015-ben már úgy éreztem, itt az ideje változnia, a beavatást pedig egy igazán frissítő kis termékkel kezdtem.

The Body Shop E vitaminos arcpermet




Elsősorban az esti arcápolási rutinomhoz volt szükségem egy spray-re, amivel a szérum/olaj előtt benedvesítem a bőröm. Eddig az Avéne termálvizes arcpermetét használtam, ami elfogyott, és víz helyett olyasmivel akartam pótolni, amiben - remélhetőleg - van egy kis plusz. Bár korábban semmit nem vettem még a The Body Shopban, mégis ők jutottak legelőször eszembe, igaz, a C vitaminos spriccni miatt.


Valami belső sugallat hatására végül inkább az E vitaminos változat jött velem haza, talán a hidratálással győzött meg, vagy inkább csak túl kínosnak éreztem, hogy már hosszú percek óta figyeli a mellettem álló eladó a grimaszokkal kísért vívódásomat. Hát akkor épp ez volt a legnagyobb problémám, na.

A kis E vitaminos spray azóta kapott társaságot is a The Body Shopból, de erről majd később.

Oké, térjünk végre a lényegre.

Érezni lehet a különbséget egy sima termál vizes spray és egy vitaminos között? Igen, egyértelműen. Talán a szérumos használatkor annyira nem, mert ott nem főszereplő, hanem az a staff member, aki hangulatba hozza a nézőket a show előtt. De ha napközben úgy érzem, kicsit húzódik az arcom, akkor szuper, ha kéznél van, mert egyből elmulasztja a kellemetlenségeket. Az illata kellemes, de nem tolakodó - és most eszembe jutott, hogy a C vitaminosban ez például nem tetszett, mert a citrusos WC illatosítót juttatta eszembe.

Igazi multifunkciós főnyeremény, én ennyi mindenre használom:
- minden este a szérum/olaj előtt ezzel nedvesítem be az arcom
- lefújkálom vele az erős fedésű alapozót (Mac Studio Fix Fluid) a természetesebb hatásért és kellemesebb érzetért - én ennél az alapozónál nagyon érzem, hogy ráül az arcomra, és ezen sokat könnyít a spriccni
- ha idegesség vagy hő hatására kipirulok, kellemesen hűsít
- napközben a bőrre fújva olyan, mint az agyadnak egy jó kávé

Az utóérzete egy kicsit ragacsos, de úgysem tapogatjuk az arcunkat, úgyhogy nem mondanám negatívumnak.

Ára: 2990 Ft / 100 ml a The Body Shopban.
(A C vitaminos, ha jól emlékszem, 3790, de nem találtam a webshopban)


Nektek melyik a kedvenc arcpermetetek és miért?

Nincsenek megjegyzések: