2015. február 28., szombat

Hírek és szerzemények

Sziasztok! Nagy változások történtek az utóbbi hetekben, és ez alatt nem csak új szépségápolási cuccok napi rutinba való bekerülésére célzok. :) Képzeljétek, idén olyan komolyan vettem az új év, új élet mottót, hogy januárban fogtam magam, és Barcelonába költöztem! Jó, jó, beauty mániásként egy ilyen lépéssel nyilván új termékek is járnak, de ígérem, mindenről beszámolok!:)

Barcelona - A blog új székhelye




Alig több mint egy hónapja vagyok Spanyolországban, és azt kell mondjam, óriási szerencsém volt mindennel. Sokan őrültnek tartottak, hogy pont ide jövök munkát keresni, de azon még én is meglepődtem, hogy két hét után már kaptam egy szuper állásajánlatot. A lakáskeresés már nehezebb feladat volt, de ezt is sikerült kipipálni, úgyhogy most már teljes nyugalomban folytatom a blogolást.:))

Napsütötte január Barcelonában

Az egész költözési mizériában a 20 kilós bőrönd súlyhatár jelentette a legnagyobb kihívást, főleg hogy az utóbbi időben rákaptam az arcápolásra, és mint minden utazgató csajszi tudja, mindig a fürdőszobai cuccok dobják meg a csomag kilóinak számát. Hurrá üveges alapozók és arcolajak...



  • Kiehl's Over-Night Biological Peel - Nekem ez a legizgibb az új szerzemények közül, ugyanis eléggé rákaptam a kémiai hámlasztás témára. 
  • The Body Shop aloe verás nappali nyugtató arckrém 
  • Rituals nyugtató arctonik - Imádom ezt a boltot, olyan hangulata és illata van, hogy rögtön relax üzemmódba kapcsolsz tőle!
  • Lancaster önbarnító - Az önbarnító kínálat siralmas, de szerencsére épp akció volt a Lancasternél, és rátaláltam erre a gyöngyszemre!
  • Kiko BB krém - Mivel minden alapozóm sötét volt, beruháztam egy extra light BB-re. Kár volt, semmit nem fed.
  • Bourjois Healthy Mix alapozó - A BB bukása után vettem egy alapozót, remélve, hogy elég világos. Hát nem, úgyhogy teszt napozás után. 
Nektek mivel bővült mostanában a szépségrutinotok? :) 

Nincsenek megjegyzések: